EN

آتلیه عکس خانوادگی فیلیک

آتلیه عکس خانوادگی فیلیک

IMG 7736 300x199 آتلیه عکس خانوادگی فیلیک

آتلیه عکس خانوادگی فیلیک

نکانی که باید در آتلیه عکس خانوادگی فیلیک رعایت نمایید :

یک ایده خیلی خوب، نشان دادن نزدیکی افراد در یک عکس خانوادگی است. بگذارید سوژه‌های عکس شما همدیگر را بغل کنند. علاوه بر این می‌توانید تفاوت نسل‌ها را نیز در یک تصویر به وضوح نشان دهید، مثلا یک مادربزرگ، دخترش و نوه دختری خانواده را در کنار یکدیگر قرار دهید؛ در چنین عکس هایی تفاوت سن به وضوح مشخص خواهد بود. اینگونه عکس ها را با استفاده از نور طبیعی و سرعت بالای شاتر بگیرید که بتوانید یک خنده بزرگ و عمیق را به محض وقوع ثبت کنید؛ این که به افراد بگویید لبخند بزنند و صورت خود را خندان نگه دارند موجب مصنوعی شدن عکس می‌شود.

 

آتلیه عکس خانوادگی فیلیک میتواند هر آنچه را که زیباست برای خانواده شما به تصویر بکشد.

این ادغام عکس والدین و عکس نوزاد در آتلیه عکس خانوادگی فیلیک شگفت انگیز است خودتان شاهد آن در مجله های متعدد نی نی + بوده اید icon smile آتلیه عکس خانوادگی فیلیک

در آتلیه تخصصی عکس فیلیک مخصوصا در بخش آتلیه عکس خانوادگی باید بهترین نمای خود را داشته باشید. اگر لباس همه افراد، درجه های تیره و روشن یک رنگ باشد و یا یک جور لباس بپوشند عکس قشنگ تر می شود. از افراد بخواهید که لباس هایی بپوشند که هم خوانی داشته باشند یا برای متنوع شدن، ترکیب های مختلف را امتحان کنید. به عنوان مثال از همه بخواهید که به صورت رسمی لباس بپوشند. مراقب باشید که از چند قرمز تند استفاده نکنید. همچنین روی ترکیب و تناسب رنگ‌ها کار کنید که نمای عکس مصنوعی نشود.

اطلاعات بیشتر در مورد آتلیه فیلیک در بخش آتلیه عکس استدیو عکس فیلیک